miércoles, 29 de octubre de 2014

Familiak eta umeen autonomia eta bideo interesgarria

Guraso agurgarriak,
Gogoan al duzue haurrak zineten garaian nolakoa zen zuen herria? Non eta zertara jolasten zenuten? Ziur oroitzapen onak izango dituzuela. Seguruenik askotan inguruan heldurik gabe pasatuko zenituztela orduak eta orduak. Baina gaur egun zer gertatu da? Zuen seme alabek berdin jolasten al dute kalean? Zertan aldatu da herria geroztik hona?
2014-2015 ikasturteko Eskolako Agenda 21eko proiektuaren barnean, herrien antolaketaz arituko gara, haur eta gaztetxoen aisialdirako eta autonomiarako egokiak diren ala ez aztertuko dugu. Bizitzeko herriak izenburu zoragarria jarri diogu eta ikasleen begiradak integratzen saiatuko gara jasangarritasunaren ikuspegitik herrietako plangintzetan. Bizitzeko egokiak diren herriak nahi ditugu zuen seme-alabentzat; herri abegitsu, atsegin, bero eta toleranteak.
Proiektu honetan, zuen inplikazioa oso garrantzitsua izango da, Ingurumen Batzordean edota bestelako ekintzetan parte hartzera animatzen zaituztegu. Zuen seme-alaben lanetatik ateratako ondorioak, eta haien iritzi eta ideiak, udaletxera bideratuko dira, denon artean gustuko herria eraiki dezagun.
Denon artean lor dezakegu! Mila esker zuen parte hartzearengatik

                                                                                  Eskolako Agenda 21eko lantaldea
Ba al zenekien … …Nazio Batuen Haurren Eskubideei buruzko Hitzarmen bat badagoela, 1989. urtean sinatu zena?…Hitzarmen honen 31. artikuluak zera diola: haurrek garatzeko eta jolasteko denbora, lagunak eta esparruak izateko eskubidea dute?  …azaroaren 20an Haurren Eskubideen Hitzarmenaren 25. Urteurrena ospatuko dela?
“Umeentzat aproposa den hiria, denontzat aproposa da”  Francesco Tonucci
Interneten gaiari buruzko bideo interesgarria aurki dezakezue:   “Darpie: Familias ante la autonomía infantil”

Estimados padres y madres,
¿Recordáis cómo era vuestro pueblo cuando erais niños/as? ¿Dónde y cómo jugabais? Es probable que os traiga muy buenos recuerdos. Seguramente de pequeños pasabais horas y horas jugando en la calle, muchas veces sin la vigilancia de vuestros mayores. ¿Pero hoy en día qué ha pasado? ¿Juegan de la misma forma en la calle los niños/as de hoy en día? ¿Cómo ha cambiado el pueblo desde entonces?
Este curso 2014-15 el proyecto de Agenda 21 Escolar trata sobre la organización de los pueblos y analizaremos si son adecuados para la autonomía y tiempo libre de los niños/as y jóvenes. Un pueblo para vivir es el título escogido para este proyecto e intentaremos integrar las miradas de los estudiantes desde la perspectiva de la sostenibilidad en las planificaciones de los pueblos. Queremos que nuestros pueblos sean adecuados para vivir para vuestros hijos/as; que sean acogedores, agradables, cálidos y tolerantes.
Vuestra implicación es muy importante en este proyecto, por lo que os animamos a participar en el Comité Ambiental y otras actividades que se organicen. Las conclusiones  del trabajo que realizarán vuestros hijos e hijas, junto con sus opiniones e ideas, llegarán al ayuntamiento, para que entre todos/as construyamos un pueblo adecuado para todos/as.
¡Animo, entre todas/os lo lograremos! Muchas gracias  por vuestra colaboración.
El equipo de Agenda 21 escolar
¿Sabías que……existe una convención sobre los derechos del niño que fue aprobada en 1989?  …el artículo 31 de dicho convenio dice así: los niños tienen derecho a disponer de tiempo, compañeros y espacios para jugar y desarrollarse?  …el 20 de noviembre se celebrará el 25 Aniversario del Convenio de los Derechos de la  Infancia?



No hay comentarios:

Publicar un comentario